Корзина
135 отзывов
Интернет-магазин "ЕЛЕКТРО"
+38 099 3372444
+380689990699
+380689990699
Киевстар
+380993372444
МТС
+380322444108
Стационарный
+380919555551
Укртелеком
+380631242444
Лайф
  • ЕЛЕКТРО
  • Новости
  • Поліція пересідає на електровелосипеди вартістю в 50 000 гривень

Поліція пересідає на електровелосипеди вартістю в 50 000 гривень

Поліцейські патрульні Одеси та Тернополя пересядуть на електровелосипеди, швидкості яким можуть позаздрити й сучасні бензинові електроскутери.

14.04.16

Поліцейські Одеси та Тернополя

 

Цікава стаття про наших постачальників з Одеси (Вольта Байк),  співпрацючи з ними уже четвертий рік, ми набули великого досвіду в сфері електротранспорту. Дана торгово марка постачає наш інтернет магазин "Електро" elob.com.ua у Львові.

Новинні програми телеканалів і інтернет, рясніють повідомленнями про поліцейських електровелосипедах, які нібито почали видавати патрульним в Тернополі та Одесі. Маємо зазначити, що журналісти і блогери трохи передбачають події, хоча за рекламу - спасибі!

Але про все по порядку. Два - три місяці тому, один з високопоставлених співробітників поліції в Одесі, купував у нас два електровелосипеда - для себе і для дружини. Транспорт йому сподобався, і приїхавши знову, він запитав: а чи можемо ми запропонувати електровелосипеди, які підходять для поліції. Я відповів, що подумаю над цим питанням.

Спочатку ми сформулювали основні параметри, яким повинен відповідати електровелосипед, призначений для участі в патрулюванні пішохідних зон, парків та міських вулиць.

На наш погляд, поліцейський електровелосипед, повинен відповідати наступним вимогам:

- Перевершувати технічні можливості більшості серійних електровелосипедів, перш за все по максимальній швидкості і прискорення;

- Конструкція повинна бути максимально міцною і надійною, розрахованої на багаторічну цілорічну експлуатацію, при цьому залишаючись досить легкою.

- Підвіска і колеса поліцейського електровелосипеда, повинні забезпечувати можливість пересуватися по пересіченій місцевості, легко долати бордюри, сходи і схили.

Зв'язавшись з нашими партнерами з Тернополя, конструкторським бюро Е-крос, яке займається розробкою і виготовленням рам для електровелосипедів типу «E-kross», разом ми виготовили прототип електровелосипеда для показу керівництву Одеського обласного УВС.

Електровелосипед отримав сталеву раму типу «Е-крос» і електропривод Volta bikes, що складається з мотор колеса 72v 3000w і літій іонної акумуляторної батареї 72v 30Ah. У конструкції використані вилка, кермо, задній амортизатор і деякі інші компоненти - від даунхильних велосипедів. Колеса діаметром 18 дюймів «взуті» в шини 3.0 х 18. Підвіски - длінноходниє і дуже м'які. Вони забезпечують не тільки високу прохідність, але і комфорт для велосипедиста.

Основні технічні характеристики наступні: максимальна швидкість - приблизно 80 км / год. Відстань пробігу від однієї зарядки літій іонної акумуляторної батареї: 70 - 100 км (в залежності від швидкості руху). Вага спорядженого електровелосипеда - приблизно 50 кг. Точні характеристики по максимальній швидкості і прискорення, дамо після тестдрайва в найближчі дні.

Наші партнери з Тернополя, які виготовили раму, прокотилися на електровелосипед по центру Тернополя, і журналісти тут же їх взяли в оборот. В результаті з'явилася новина про «поліцейському електровелосипеді» українського виробництва, з деякими, м'яко кажучи, неточностями, - починаючи від ціни 650 доларів і закінчуючи інформацією про те, що електровелосипеди вже закуплені поліцією.

9 квітня, Volta bikes, представила прототип «поліцейського електровелосипеда» перед стартом Одеської велосоткі, в парку Шевченка. Перш за все, ми запитали думку самих патрульних поліцейських: чи потрібна їм така техніка і дали проїхати на електровелосипед всім бажаючим патрульним. Враження від нової техніки, - добре видно на обличчях поліцейських, на фотографіях. Електровелосипед сподобався і виявився в центрі уваги більшості учасників велопробігу. Він став самим фотографованим транспортом на старті «велосоткі».

У велопробігу електровелосипед не брав участі, хоча міг би подолати дистанцію 100 км від одного заряду батареї, можливо, при невеликій допомоги педалями. На велосотку від Volta bikes, в якій ми постійно беремо участь вже років п'ять, поїхав Владлен Шапо, на іншому електровелосипед, з прямо приводним мотор колесом 48v1000w. Про свою поїздку він розповість в найближчі дні на нашому сайті.

А ми, взявши участь в велопараді в центральній частині Одеси, переїхали на «поліцейському електровелосипеді» на фініш велопробігу, де поспілкувалися з іншими патрульними поліцейськими. Вони теж прокотилися на електровелосипед по меморіалу «411 батарея» і були вражені його можливостями. А з учасниками велопробігу, які цікавилися електровелосипедом, ми жартували, що для того, щоб отримати такий електровелосипед, потрібно просто вступити в національну поліцію.

Насправді, конкретних домовленостей з Міністерством внутрішніх справ з приводу закупівлі нашої техніки, поки немає. У найближчі дні, продемонструємо електровелосипед, який існує поки в єдиному екземплярі, - керівництву Одеського обласного УВС, а якщо буде зацікавленість з боку МВС, то готові показати його і в Києві.

Тепер про вартість. Кожен електровелосипед складається з безлічі компонентів. Від їх якості і технічних характеристик залежить ціна виробу. Літій іонні батареї великої ємності, потужні мотор колеса і компоненти для даунхильних велосипедів ніколи і ніде не бувають дешевими. Ціни на подібні електровелосипеди в Європі, починаються приблизно від 5000 євро. Ми можемо запропонувати ціну в діапазоні від 1900 до 5000 доларів (в гривневому еквіваленті). Ціна залежить від того, які компоненти будуть використані і які технічні характеристики потрібні для поліцейського електровелосипеда.

Але ціна в мінімальній комплектації від 50 тисяч гривень, - тільки здається дорогою. Один поліцейський «Пріус», за рік, тільки бензину споживає на велику суму, ніж 50 тис. Грн. От і рахуйте, вигідний для поліції такої електровелосипед, при тому, що його ціна - в десятки разів нижче вартості авто.

Ми згадали тільки фінансовий аспект. Але головна перевага, - навіть не низька вартість електровелосипеда в порівнянні з автомобілем і копійчані витрати на його експлуатацію. Поліцейський електровелосипед, забезпечить мобільність поліцейським патрулям на вулицях міст і в пішохідних зонах. Наприклад, тільки в Одесі, понад 50 км морського узбережжя влітку приймає відпочиваючих. Парки Києва - займають багато тисяч гектарів. Та й вулиці будь-якого міста, ефективніше патрулювати на електровелосипед, який до того ж безшумний, екологічно чистий і споживає мінімум енергії. І це не бензин, який ми експортуємо, а електроенергія, що виробляється в Україні. А сам електровелосипед проведений двома українськими компаніями: Volta bikes і Е-крос.

Потрібні ще якісь докази?

На закінчення скажу, що поки суть та діло, з прототипом «поліцейського електровелосипеда», - електровелосипеди високого рівня, побудовані на базі рами E-крос і компонентів Volta bikes, може замовити кожен бажаючий вже сьогодні. Цінові рамки вказані вище. Залежність вартості, від комплектації розраховується при замовленні. Початкова вартість подібного електровелосипеда - від 1500 доларів (в еквіваленті) - з більш скромними технічними характеристиками. Чи можемо побудувати електровелосипед ще дешевше, - на базі недорогого серійного Даунхільні електровелосипеда, в тому числі і для поліції!

Allyur, ТМ Volta bikes

фото автора

Другие новости